Thursday 13 September 2012

'Penyakit' saya

huhuhu..kalau baca tajuk post kali ni macam seram aje...penyakit??? selalu penyakit ni mesti bende2 yg berkait dengan sakit fizikal contohnya sakit jantung, darah tinggi, kencing manis and so many lagi lah..but today aku nak story about my 'penyakit'...one and only...and this penyakit also telah berjaya ku jangkitkan pada kawan2 ku...kesian cik fae dan cik sanisah kita...hehhehe..pergi meninggalkan office ni dengan bawak penyakit aku sekali....hahhahaha

penyakit yg menyerang aku ni adalah penyakit memori...hehehhe...kalau dah kena serang memang lah malam takleh tido lena...terkebel2 memikirkan...sampailah aku boleh ingat perkara yg aku nak ingat sangat tu...kadang2 kalau dah kronik, sampai makan tak lalu (nmpk sangat bohongnya sebab berat aku bertambah aje..hehehhehe)..and kadang2 khayal dalam dunia aku ni...

dalam blog ni aku nak dedicatedkan a few word yg selalu jadi kenangan kami...hehehehe..contohnya ngan cik sanisah tu...asyik aje tanya aku ayat power dr.sue...so, next time if lupa u can refer to this blog okeyy...

vis-a-vis...ni siap aku googlekan lagi maknanya vis-a-vis - a person or thing having the same function or characteristics as another

lagi sorang kawan aku yg jangkit penyakit tu adalah cik fae...hehehhe...mencari nama kueh bentuk segitiga...hahahhaha...kueh apa tu fae??? kueh samosaaaaaaaaaaaa....hehhehehe...tak lupa jugak pada encik hang yg bercerita itu dan ini dengan diaorng...masihkan korang ingat siapakah gerangan yg hang manjang ni??? hehehehhe

lepas tu kalo ngan kak ngah aku lak, aku selalu jek tnya dia pasal perkataan 'season'..entah apsal tah aku cukup berkenan perkataan tu...hehehhe

kadang2 en azam pun terpaksa melayan kerenah aku...paksa dia tolong pikirkan apa ayat nya yg aku tak ingat...dia memang malas nak layan...tapi..tup..tup...dia bila dia teringat, dia terus bgtau aku...hehehehe...sayang gak dia kat bini dia yg debab ni....hehehehhe

p/s : fae n 'anis' nnt kalo ada grammar baru kita hupdate kat blog ni yek..heheheh

No comments:

Post a Comment