Monday 22 April 2013

Besday yg ke-30

Semalam family dari melaka sampai, along dtg dgn mak...huhuu..sungguh terharu...walaupun bdn rasa mcm nak pengsan sebab penat mengemas rumah..tp bila pandang muka emak..hilang rasa penat tu semua...sebak je hati...

Letihnya hanya Allah yg tahu, tak kuat sungguh semangat aku, nk sangat cepat2 melahirkan si kecil ni...dah tak sabar sebenarnya nak tengok muka dia, nk tahu jantina dia...and aku memang makin tak larat nak pi keje...kalo cuti awal pun aku rasa tak berbaloi sebab makin lah ak pasif duduk kat umah aje...

Sambutan besday smlm sempoi aje, abang yg banyak memasak, satu bende pun aku tak masak, semua menu abg yg sediakan, ya Allah syukur sangat...aku mengemas rumah yg mcm sarang tikus tu...hehhehe...lama benar tak mengemas, memang berbaloi2 lah banyak bende dah kemas kat umah.

Gambar pun tak amik pun, just amik gambar kek aje...malas sangat2 semalam nak posing2 bagai. Oklah nnt sambung cerita lagik, tak tahan dah nak ke toilet..hheheh


No comments:

Post a Comment