Wednesday 28 October 2015

Window Shopping Online

Semenjak dua menjak sakit ni, aktiviti shopping memang terpaksa dilupakan. Mana taknya, baru nak pegang barang sikit nak belek2, aku dah tak tahan kesakitan. Agaknya, itu antara hikmahnya, kenapa aku dapat sakit pelik macam ni. Waktu aku sihat, kaki aku tak digunakan untuk pergi ke tempat2 yg baik, majlis2 ilmu or even surau yg dekat dgn rumah aku. -_-

Tapi semangat nak shopping tu tak pernah padam, walaupun dah ditimpa ujian sakit, ujian sontot emas, aku masih gagah nak tengok barang. Bukan nak beli pun, saja nak lepaskan gian. Sekarang minat aku beralhi pulak pada website2 online shopping yang melambak bak cendawan tumbuh lepas hujan. Dan kegilaan ini kadang-kadang menjerumuskan aku terbeli barang2 yg tak patut dibeli..hehehehhe

No comments:

Post a Comment