Monday 28 May 2012

Family Gatering

Semalam 27.05.2012, aku berkesempatan menghadirkan diri untuk dua family gathering...mula2 pi shah alam rumah kak ngah ijam...ada kenduri doa selamat untuk anak kak ngah sebab dapat masuk asrama, kemudian kami rushing pi umah angah pulak, sebab mak ada kat uma angah, ada kenduri kawin rumah bg seman...dua-dua tuan rumah berstatus ANGAH hokeyyyy...hehehhehe...
Bila izzah tanya, "mama nak pi mana ni?", jawab aku "umah angah", dia buat muka konfuse sebab jalan nak pi umah 'angah' tu bukan jalan biasa yg dia lalu...hehhehe..saje buat gimik sikit ngan izzah.

Masa kat umah kak ngah, ramai yg takde...rupe2nya ada krisis dalam keluarga..buat serabut aje diaorang ni..Sebelum pi umah kak ngah, aku ngan encik suami pi PJ, en suami nak beli raket badminton. ada sales barangan sukan...dan akhirnya en suami telah membeli sebuah raket idaman hati...heheheh

Lepas tu, kita org bergerak ke shah alam, aku buat request untuk makan kat radix fried chicken. Kami makan lah kat situ. Tapi tak ramai pun orang masa kami makan. Kesian kami tengok bisnes melayu, sangat sayu. Kalau kfc dan mcdonald, mau tak cukup tempat nak duduk...huhuu...tak tau lah apa yg kurangnya...maybe from my personal view, dari segi rasa makanan quite okay, cuma dari segi presentation, kebersihan lah kurang skit...huhuhu..lepas ni diaorang nk buka cawangan kat bangi pulak..aku nak tengookan mcmana nnt...

Dalam kul 3 kitaorg move ke bangi...pala aku berdenyut2 sakit..malam sebelumnya tak cukup tido, duk melayan en suami borak sampai kul 2 pagi...huhuuhu..mcm org tak jumpa setahun pulak...hehehhe... dapat jumpa awe, release sikit sakit2 kepala ni...agaknya blood pressure aku tak stabil, asyik aje sakit kepala memanjang.

No comments:

Post a Comment