Thursday 9 August 2012

Dunia Hitam Putih

Ntah apa2 tah tajuk post kali ni..agaknya sebab aku tgh takde mood ari ni...awawawa. Busanlah kalo ari2 hidup aku mcm ni, hilang arah dibuatnya. Keje yg ada mcm nyampah aje nak menyelesaikan, sebab semua kebergantungan pada vendor, lagipun mende yg aku 'jaga' ni bukan high profile pun. Dalam erti kata lain, bukan ada yg kisah pun, layannnzzz aje.

Dah bertahun2 rasanya aku keja dalam kondisi ni, datang pagi balik petang. Mungkin sebab aku dah ada suami dan anak, rasa 'tensen' yg berbuku dalam ati ni, ilang bila aku balik rumah.

Rasa sangat2 bosan tanpa kawan2 di sisi. Kat opis ni dah jadi mcm island..terasing sungguh. Aku ker yg tak pandai bawak diri, atau aku ker yg menyendiri..Sekarang lebih senang mendiamkan diri dalam bilik, Hanya keluar bilik bila perlu aje..kalau betul2 perlu...sangat membusankan keadaan ini. Miss my good old days...

But, how long its going to take??? Changing my working environment??? I cant see the way. Transfering to other agencies??? I dont think so. Life out there is more challenging. I dont think i am strong enough to face it.

Ya Allah, please show me the way...please Allah..help me...hanya padaMu aku bermohon, hanya padaMu aku meminta.

No comments:

Post a Comment