Monday 1 October 2012

Dugaan

Tak tau kenapa..ari ni sebak pulak ati ni...masa dapat 'berita' ari jumaat lepas aku cool aje...tapi hari ni memang tak boleh salah sikit...mengalir aje airmata...pembazirannn..pembazirannn..jgn nangis ipa, byk2 doa pada Allah moga diberi ketabahan untuk laluinya sekali lagi...

Takde mood nak buat apa2..takde mood nak cakap apa2..airmata ni mengalir lagi...busan ar bila aku jadi kememeh mcm ni...wawawawawa...sabar ipa sabar...dugaan Allah ni sgt kecil..sabar byk2...sabar...

Mak kata kita kena selalu syukur...bila nampak org lain kurang dari kita..cepat2 syukur pada Allah sebab kita ada apa yg org lain takde...aku syukurrr sgt...tapi bila melaluinya lagi aku tak berdaya...pedih sgt..sangat2 takut nak melaluinya lagi...taknak melalui checkup yg mcm2...taknak duduk hospital lagi...aku sangat sedih, menahan sebak dari dalam..mcm luka tak kesembuhan...ya Allah tabahkanlah hati aku...


An anembryonic gestation (aka blighted ovum) is a pregnancy in which the very early pregnancy appears normal on an ultrasound scan, but as the pregnancy progresses a visible embryo never develops. In a normal pregnancy, an embryo would be visible on an ultrasound by six weeks after the woman's last menstrual period.
A blighted ovum (empty gestational sac) occurs when a fertilized egg implants into the uterine wall, however, the fetus does not continue to develop past the sixth to eighth week of gestation. There is continued development of the placenta and amniotic sac which produces hCG (giving the positive pregnancy test).

No comments:

Post a Comment