Monday 16 April 2012

Nukilan hati...

Setelah lama menjadi 'peminat tegar' pada laman sesawang saifulislam.com, aku akhirnya terkesan untuk meninggalkan sedikit nukilan hati...Orang sesibuk 'ustaz' masih mampu berjuang untuk menurunkan berat badan sebanyak 36kg. Jadual masa yg sangat padat memungkinkan beliau mencuri masa untuk bersenam dan menjaga pemakanan. Patutnya, aku juga perlu kuat dan mujahadah dalam usaha untuk menurunkan berat badan. Kuatkanlah semangat aku ya Allah..demi masa depan ku, demi agama, demi keluarga dan demi diri sendiri. Badan yg sihat ini hanyalah pinjaman daripada Allah s.w.t, kalau aku tidak sedar diri, pinjaman ini mungkin akan ditarik balik..sedarlah diri, jgn asyik terleka dgn dunia makanan syaitan...huuhuhu

Untuk dijadikan kenang-kenangan...walaupun mungkin ustaz tak berkesempatan pun untuk baca, tapi sudah cukup buat aku gembira...hehehhe

kenangan untuk diri

No comments:

Post a Comment