Friday 13 April 2012

Selesai sudah semuanya...

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah...tanggal 03.04.2012 selesai semuanya...

"Sesungguhnya selepas kesusahan, ada kemudahan" - Surah Al Insyirah ayat 5

Aku sematkan dalam jiwa ayat di atas..insyaAllah ada rezeki di lain masa. Mungkin aku belum bersedia 100% untuk mendapat bb baru. Cuma yg sayu nya bila tengok izzah bermain2 sorang diri...So, for the time being, i have to teman my lovely daughter playing masak2... before she got her adik..heheheh...yeyehhh...mama sukaaaaaaaa....

1st scanning, kantung masih elok keadaannya

Last scanning, kantung dah berubah bentuk
Then, doktor pun decide untuk d n c. Tapi selepas dimasukkan ubat, aku keguguran semula jadi. Alhamdulillah, berkat berserah diri pada Allah. Setiap kali aku berdoa, aku mohon yg terbaik dari Allah, moga aku dapat perkara yg terbaik dalam menjalani dugaan ini. Sangat bersyukur.

No comments:

Post a Comment