Wednesday 12 December 2012

Checkup 18 minggu

tarikh memang cun..12.12.12, aku buat checkup minggu 18.

check in jam 7.46am..dan berjaya meloloskan diri jam 12.46p.m...sangat lama kan...tapi takperlah...untuk kesejahteraan poket ibu mengandung mcm aku...kalo pi private, mesti dah ratus2 tu...dengan mgtt, check darah, hb, bp, check rahim, jumpa doktor, ultrascan, and dapat obimin..alhamdulillah...selamat satu ari punya appoinment.

Tadi dapat scan free...nak pi private asik lah en.suami bertangguh..nak pi ngan dia...tapi recently memang jadual ujung minggu kitaorg padat...mula ngan kenduri abah, kenduri abah lagi, encik suami keje weekend dan sebagainya...nanti2lah aku curi masa dia sikit.

Masa tgh scan tu, doktor tu agak baik ati...dia tunjukkan kepala bb, kaki bb, badan bb...aktif sungguh bb in my tummy...hmpir2 aku nak meleleh air mata..subhanallah..maha suci Allah... sungguh hebat kejadian Allah ini...dalam aku tak 'berapa' merasai kehadirannya...rupa2nya dia sangat aktif dlm perutku...yelah...aku takde rasa mual2 sgt, muntah2 pun kurang, cuma keletihan tahap maksima aje masa mengandungkan dia ni...tp alhamdullilah dia ok dlm tu..cumaaaaa saiz dia kurang 1 minggu dari saiz asal...huhuhu..agak mengerunkan juga...sian bb ni...

No comments:

Post a Comment