Monday 10 December 2012

Kejang kaki

10/12/12

pregnan kali ni tak byk ragamnya..selain bp aku yg asik melantun naik tinggi, lelain alhamdulillah semua ok...tapi lately kaki aku selalu sangat kejang...sakit woo...huhuhu...selalu memang menderita lah aku menahan sakit..last saturday dah tak tertahan...badan rasa tak sihat, terus kejutkan en.suami tolong urutkan...huhuhu..seb baik dia sedar...dlm 10 minit dia urutkan, azan subuh pun kedengaran...wahhhh..dah pagi rupenyaa...terus aku solat....sian en suami, dia kena gi keje...aku lak smbun tido...(tak senonoh betui kan)....

mlm ahad tu aku amik lngkah berjaga-jaga, aku sapu minyak..buat senaman regangan kaki sikit2...and berstoking bagai...alhamdulilahhh tak kena kejang kaki mlm tu...ya Allah leganya rasa...bila aku google2...kejang kaki ni quite bahaya..boleh bahayakan bayi dalam kandungan juga...and sebab2 kejang kaki ni adalah maybe disebabkan pertambhan berat badan, or kurang kalsium dlm badan...so, kena tmbh calsium intake dalam diet harian aku...insyaAllah akan diusahakan segera...

No comments:

Post a Comment