Thursday 27 December 2012

'Hadiah' istimewa

Malam tadi merasa lagi...hhuhuhu..padan muka sendiri sebab skip makan kalsium...kaki kanan kekejangan...memang sakit tahap gaban..tp tahan ajelah sorang2...tak sampai ati nak kejutkan en.suami sebab dia pun tak brape nak sihat...

Weekend ari tu aku balik Melaka, jengah mak kat kampung. Alkisahnya kalo balik melaka, semua agenda makan ubat-ubatan dan vitamin memang selalu dilupakan...huhuhu..so maknanya aku dah tak makan kalsium, tak minum susu selama 5 hari berturut2...obimin pun kalo tercapai dek tangan baru le aku makan...dan hasilnyaaaa...kekejangan kaki yg teruk mlm tadi...wawawawa....insaf sekejap...kena pulun makan balik pil kalsium tu.

Semalam, for the 1st time try pi scan 2d kat klinik jameaton seri kembangan...best memang best tapi sangatlah lama menunggu...huhuhuh...nak scan nya tak sampai 10 minit pun...doktor tu belek2 baby and aku pun soh lah dia belek2..nak tau sangat jantina baby...sebab aku dah mengidam nak shopping baju baru untuk bb...then..she said..maybe bb aku tu gegurl...huhuhu...alhamdulillahhh...
tapi not so confirm..(chewahhh masih mengharapkan bb boboy boy kan)...

oklah setakat ini dahulu..akan disambung di lain lembaran..kehkehekehe...

No comments:

Post a Comment