Tuesday 5 June 2012

Birthday Izzah 3 Tahun

Tahun 2012 ni buat sambutan besdaay izzah in advance, gara2 takmu buat besday celebration kat umah sg. besar...huhuhuhu..bukan taknak buat kat sana, cuma taknak menyusahkan makcik2 azam and aku pun malas nak pening2 kepala..kat sana dah tentu bz nak buat kenduri, tetiba nak sambut besday anak aku pulak. Cuma kali ni tanpa kehadiran ayah izzah. Sedikit terkilan ..(tapi bukan sedikit rasanya, banyakkkk). Salah aku agaknya, trip balik ke melaka kali ni, buat ayah izzah berkecil hati. Tapi dia dah ok dah skrg...cuma masa nak balik ari tulah dia bermuram durja...huhuhu..naseb baik selamat semuanya..

Sambutan kali ni ringkas aje, sebijik kek indulgence secret recipe, makanan ringan untuk kanak2, mee goreng, bubur jagung...itu aje...aku memang kurang mood bila en.suami takde...betullah kan...tempat isteri adalah di sisi suami...bila dia ada rasa senang semua bende, walaupun kadang2 ada aje yg tak kena, tapi dia ada di sisi aku..huhuhuh...balik cuti4 hari rasa sangat lama, kesian tinggalkan dia...gara2 keje tempat baru yg belum punya cuti tahunan...wawawawa...




No comments:

Post a Comment